Vrátenie a reklamácia
Nepáči sa? Nesedí? Nevadí. Vráťte to zadarmo a bez udania dôvodu (každý dôvod nám ale pomôže zlepšiť sa do budúcna). Na rozmyslenie máte celých 60 dní, pričom 1.-14. deň od prevzatia tovaru vám vrátime peniaze na váš bankový účet, 15.-60. deň potom kredity na ďalší nákup na www.zoot.sk (1 kredit = 1 €).
Vrátenie 1. až 14. deň od nákupu
Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. V opačnom prípade vám budeme musieť niečo strhnúť z pôvodnej ceny, aby sme ich mohli dostať zas do formy. Peniaze vám prídu na účet do 14 pracovných dní po tom, čo balíček dorazí k nám do skladu.
Vrátenie 15. až 60. deň od nákupu
Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. Pokiaľ tomu tak nie je, už ich nemôžeme prijať. Majte prosím na pamäti, že podľa zákona máte na vrátenie 14 dní, 60 dňová lehota je "niečo navyše" pre ZOOTerov. Kredity za vrátený tovar vám pristanú v ZOOTovom profile, hneď ako balíček dorazí k nám do skladu.
Skvelé!
Objednávku sme našli, detaily sme vám poslali na uvedený email.
Niečo sa pokazilo
Nepodarilo sa nám nájsť objednávku, určite ste zadali ID objednávky aj email správne?
Kde môžete tovar vrátiť?
Vrátenie pomocou Zásielkovne (zadarmo)
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík, na ktorý nepíšete žiadnu adresu. Obsluha Zásielkovne vytlačí štítko s adresou nášho skladu, ktorý na balíček nalepí.
- Do balíčku prosím vložte vyplnený vratkový formulár.
- Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
- Na pobočke oznámite kód „94568716“.
- Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
- Nič neplatíte.
- O pár dní vám bude doručený e-mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.
Vrátenie poštou
Ak vám nevyhovuje poloha žiadnej z pobočiek Zásielkovne, balíček nám môžete poslať priamo do nášho skladu (na vlastné náklady).
Na balíček napíšte túto adresu:
ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Nemôžete dohľadať svoju objednávku v e-mailoch? Použite náš vratkový formulár.
Chcete to vymeniť?
To bohužiaľ nedokážeme. Môžete si však urobiť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze na účet nebo vám je nahrajeme do vášho profilu v kreditoch.
Chcete to reklamovať?
Jejda, niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť. Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a reklamačným formulárom prineste na ktorúkoľvek pobočku Zásielkovny alebo pošlite doporučene na našu adresu.
Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o spôsobe vybavenia Vás budeme informovať emailom. Zašlite nám tovar prosím čistý a vypratý, inak nemusí byť reklamácia vybavená.
Nejaké nejasnosti? Napíšte nám na info@zoot.sk a spolu im prídeme na kĺb.
Adresa ZOOT
ZOOT a.s.
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA BIBLOO
ZOOT a Bibloo sú odteraz jedno, čo pre vás znamená samé dobré veci. A pokiaľ sa náhodou vyskytnú aj tie menej dobré – napríklad ako nutnosť reklamácie niečoho z Bibloo.sk – ani tých sa nemusíte báť. Objednávky vytvorené na Bibloo.sk nám jednoducho reklamujte spolu s vyplneným reklamačným formulárom za podmienok, na ktoré ste boli zvyknutí.
Ako to vrátiť?
Zabalený produkt nám jednoducho zašlite na vlastné náklady na adresu:
Bibloo
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Potrebujete pomôcť, poradiť, porozprávať sa…?
Jsme tu pre vás na info@bibloo.sk
Vrátenie a reklamácia Differenta
ZOOT a Different sú odteraz jedno, čo pre vás znamená samé dobré veci. A pokiaľ sa náhodou vyskytnú aj tie menej dobré – napríklad ako nutnosť reklamácie niečoho z Differenta.sk – ani tých sa nemusíte báť. Objednávky vytvorené na Differenta.sk nám jednoducho reklamujte spolu s vyplneným reklamačným formulárom za podmienok, na ktoré ste boli zvyknutí.
Ako to vrátiť?
Poštou (na vlastné náklady)
Balíček spolu s vyplneným vratkovým formulárom jednoducho zašlite na adresu:
Differenta a.s.
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Vratkový a reklamačný formulár Different
Potrebujete pomôcť, poradiť, porozprávať sa…?
Jsme tu pro vás na info@differenta.sk
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA URBANSTORE
ZOOT a Urbanstore sú odteraz jedno, čo pre vás znamená samé dobré veci. A pokiaľ sa náhodou vyskytnú aj tie menej dobré – napríklad ako nutnosť reklamácie niečoho z Urbanstore.sk – ani tých sa nemusíte báť. Objednávky vytvorené na Urbanstore.sk nám jednoducho reklamujte spolu s vyplneným reklamačným formulárom za podmienok, na ktoré ste boli zvyknutí:
Ako to vrátiť?
Balíček spolu s vyplneným reklamačným formulárom jednoducho zašlite na adresu:
Urbanstore.cz
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Reklamačný formulár Urbanstore
Potrebujete pomôcť, poradiť, porozprávať sa…?
Jsme tu pro vás na info@urbanstore.sk